I denne artikel
-
-
Hvis du er forhindret i at rejse, og din booking består af både Fly + Hotel, skal begge serviceydelser afbestilles.
Afbestilling af din hotelbooking
Alle hotelbookinger kan afbestilles, men ikke alle giver ret til refusion. Du kan i nogle tilfælde afbestille hotellet uden omkostninger, alt efter hvilken type værelse du har booket. I andre tilfælde kan hotellet opkræve et strafgebyr for afbestillingen, der kan variere fra prisen for én overnatning op til det fulde beløb for opholdet. Det anbefales altid, at du afbestiller bookingen før ankomstdatoen. Tidsgrænserne for enhver ændring af din booking er anført i hotellets lokaltid.
Afbestilling af din flybillet
Hvis du ikke tager på din flyrejse, bedes du kontakte os hurtigst muligt, så vi kan gennemgå billetprisbetingelserne for din booking. Bemærk, at nogle billetpriser er underlagt begrænsninger, der gør, at du muligvis ikke kan få refunderet ubrugte billetter, eller at flyselskabet kan opkræve et strafgebyr.
Opodo opkræver 400 DKK pr. passager (medmindre du har valgt Standard eller Premium Service) til administration af din frivillige afbestilling, men bemærk venligst, at dette kan variere, hvis du har valgt flere serviceydelser.
Har du brug for yderligere hjælp?