I denne artikel
-
-
Hvis du er forhindret i at rejse, og bookingen består af to forskellige reservationer, én for flyvningen og en anden for hotellet, skal begge bookinger afbestilles.
Afbestille en hotelbooking
Alle hotelbookinger kan afbestilles, men ikke alle giver ret til refusion. Du kan i nogle tilfælde afbestille bookingen uden omkostninger, alt efter hvilken type værelse du har booket. I andre tilfælde kan hotellet opkræve et strafgebyr, der kan variere fra prisen for én overnatning op til det fulde beløb for opholdet. Det anbefales altid, at du afbestiller bookingen før ankomstdatoen for at undgå strafgebyr. Vær opmærksom på, at hotellets lokale tid er den tidszone, der bruges til at afgøre fristen for foretagelse af ændringer i din booking.
Afbestille en flybillet
Hvis du ikke benytter en flyvning, skal du kontakte os hurtigst muligt, så vi kan gennemgå billetprisbetingelserne for din booking.
Bemærk, at nogle billetpriser er underlagt begrænsninger, der gør, at du muligvis ikke kan få refunderet ubrugte billetter, eller at flyselskabet kan opkræve et strafgebyr. Opodo opkræver et administrationsgebyr på min. 400 DKK pr. person for at behandle en frivillig afbestilling (medmindre du har valgt en bestemt servicemulighed).
Har du brug for yderligere hjælp?