I denne artikel
-
-
Har du behov for at se status på din booking, oplysninger om en flyrejse eller din fribagage?
Bookingstatus
Når du har booket din rejse, modtager du en e-mail med en status på din booking:
Bekræftet booking
Alt er klaret. Du mangler bare at pakke kufferten og tjekke ind.
Bookingforespørgslen er modtaget
Vi skal muligvis bruge mere tid til at behandle din booking. Bare rolig – du behøver ikke at kontakte os eller at foretage en ny booking. Vi sender dig en bekræftelse inden for 24 timer.
Booking annulleret eller betaling afvist
Nogle gange går tingene ikke efter planen. Der er muligvis opstået et problem med at behandle din betaling eller udstede din billet. I så fald sender vi dig en e-mail med klare instruktioner.
Betaling og udstedelse af billetter
Dine elektroniske billetter udstedes inden for 24 timer efter, at betalingen er gået igennem. Normalt udstedes billetterne kun få minutter efter, at betalingen er blevet modtaget, medmindre du har valgt en særlig service, der først skal bekræftes af flyselskabet (f.eks. særlig bistand til passagerer, som er bevægelseshæmmede, rejser med kæledyr eller lign.)
Vores system udfører en række kontroller for at garantere en sikker transaktion. I nogle tilfælde kan dette forsinke billetudstedelsen nogle timer. Hvis transaktionen ikke slipper igennem vores sikkerhedskontrol, sender vi dig en e-mail.
Hvis du har modtaget en e-mail om, at din booking er under behandling, men ikke har modtaget en opdatering inden for 24 timer, skal du klikke nedenfor.