Du skal afbestille dine afgange, hvis du ønsker at anmode om refusion af din billet.
Hvis du ikke afbestiller før afrejse, og du ikke dukker op til afgangen, betragtes dette af flyselskabet som et "Udeblivelse".
Gå til MyTrips for at anmode om aflysning af din eller dine afgange:
De fleste refusioner kan behandles af os uden at henvise til flyselskabet, forudsat at vi nøje følger billetreglerne og betingelserne for billetten.
Hvis refusionen skal henvises til flyselskabet, f.eks. i tilfælde af strejker, coronavirus, planændringer, sygdom eller død, skal vi sende din anmodning til flyselskabet til godkendelse.
Flyselskaber bruger i øjeblikket op til 30 dage på at behandle refusioner, selvom flyselskaberne ifølge EU-forordning EC261/2004 skal refundere beløbet inden for 7 dage.
Betalinger fra tredjepartsudbydere vil blive modtaget af os og videresendt til dig. Du kan være sikker på, at når vi har modtaget refusionen med de relevante og gyldige oplysninger fra flyselskaberne, overføres refusionen inden for 7 dage til den samme betalingsmetode, der blev anvendt i den oprindelige booking.
Du behøver ikke at kontakte os i mellemtiden. Download vores app for at få den mest opdaterede status for din anmodning!