I denne artikel
-
- Hvis du har anmodet om en frivillig annullering
- Hvis du har anmodet om refusion på grund af ufrivillig afbrydelse
-
Du vil muligvis bemærke, at du endnu ikke har modtaget det forventede refusionsbeløb. Dette kan skyldes en eller flere af følgende årsager:
a) Vi sender refusioner, når vi modtager dem fra flyselskabet eller hotellet, så du kan modtage dine ad flere omgange.
b) Flyselskabet eller hoteludbyderen har kun udstedt en delvis refusion for din aflyste flyrejse/hotel i henhold til billetreglerne eller den gældende politik (i tilfælde af ufrivillig afbrydelse).
c) Bemærk også, at ekstra services, rabatter og Opodo-gebyrer muligvis ikke kan refunderes
Hvis du har anmodet om en frivillig annullering:
Du vil få refunderet det berettigede beløb for din flyrejse i henhold til flyselskabets billetregler minus eventuelle gebyrer i henhold til Opodos vilkår og betingelser.
Hvis du har anmodet om refusion på grund af ufrivillig afbrydelse:
Du vil modtage det berettigede beløb for afgangen i henhold til flyselskabets eller hotellets billetregler. Husk, at Opodo ikke opkræver gebyrer for at behandle denne refusion.
Husk, at du kan kontrollere status for din refusion i "Mine rejser".